eMan pro Českou pojišťovnu vyvinul mobilní aplikaci pro nahlašování pojistných událostí

Společnost eMan v minulých dnech dokončila vývoj mobilní aplikace „POJIŠŤOVNA“ pro nahlašování pojistných událostí spojených s dopravní nehodou. Aplikace, kterou dnes Česká pojišťovna představila na tiskové konferenci, je v tuto chvíli k dispozici pro platformy iOS (Apple iPhone) a Android. Další platformy budou následovat.

Aplikace uživateli umožňuje jednoduše nahlásit pojistnou událost. V případě dopravní nehody stačí vyplnit jednoduchý interaktivní formulář, který je hned po vyplnění automaticky odeslán do České pojišťovny, která pojistnou událost začne ihned řešit.

Aplikace POJIŠŤOVNA rovněž slouží jako jednoduchý průvodce situací po dopravní nehodě. Poradí uživateli co dělat, zda volat policii, jak nehodu zaznamenat apod.

Mobilní aplikaci POJIŠŤOVNA na tiskové konferenci představuje výkonný ředitel České pojišťovny Pavel Řehák.

Mobilní aplikaci POJIŠŤOVNA na tiskové konferenci představuje výkonný ředitel České pojišťovny Pavel Řehák.

Další zajímavou funkcí je vyhledání nejbližší pobočky České pojišťovny. Funkce využívá informaci o aktuální poloze uživatele určenou prostřednictvím GPS. Pobočky je možné přehledně zobrazit na mapě.

Úvodní obrazovka sekce Nehoda.

Úvodní obrazovka sekce Nehoda.

Kompletní dodávku aplikace společnost eMan zvládla ve velmi krátkém čase. Návrh, vývoj aplikace pro iPhone a Android, testování a nasazení aplikace trval pouhé 4 týdny.

Na Apple App Store a Android Marketu bude aplikace ke stažení v nejbližších dnech.

Odkazy:

Tomáš Čermák
člen představenstva, eMan a.s. & CMO

RSS