V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.
eMan Blog

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)
3. 11. 2017Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.

Úvod do knihovny Anko pro Android (2/4)
26. 9. 2017Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android (1/4)
28. 8. 2017Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád
2. 8. 2017Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

Kotlin – jazyk, který je dobré znát
12. 7. 2017Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.