eMan Blog

Vaclav Souhrada, knihovna Anko, Anko library, Kotlin, Anko

Úvod do knihovny Anko pro Android (4/4)

V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)

Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (2/4)

Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android  (1/4)

Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád

Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – jazyk, který je dobré znát

Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

ČTĚTE DÁL

RSS