eMan Blog

do prace na kole 2018, eman cyklozaměstnavatel oku 2018

Vstávat před rozedněním občas stojí za to

I letos se eMan zúčastnil soutěže Do práce na kole. A nejenom zúčastnil – získali jsme titul Pražský cyklozaměstnavatel roku 2018 a náš COO Michal Košek je druhým nejvýkonnějším cyklistou tohoto ročníku. Co na svých cestách naše týmy zažily a proč se u nás měly jako v bavlnce?

ČTĚTE DÁL
oceneni iea eon kontrakty eman

E.ON EKontrakty získaly první místo v soutěži IEA 2018

V nejvýznamnější české soutěži hodnotící efektivitu digitálních projektů není eMan žádný nováček. Letos jsme s řešením E.ON EKontrakty vyhráli v kategorii Energetika a utility. Aplikace ŠKODA OneApp se pak umístila druhá v kategorii mobilních aplikací.

ČTĚTE DÁL
Zákaznický portál eMan

Budoucnost péče o zákazníky patří samoobsluhám

“Pro zopakování stiskněte hvězdičku.” Roboti na lince a dlouhé vyzváněcí tóny dokáží podráždit většinu volajících. Self-service aplikace byla donedávna něčím navíc, dnes se už ale stává základem pro kvalitní péči o zákazníky. Proč tomu tak je a co s tím?

ČTĚTE DÁL
lokalizace v budově, dominik matoulek

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (4/4)

Ve finálním díle série se podíváme na metodu fingerprintingu neboli metodu otisků. Nepracuje s otisky prstů, ale s otisky bezdrátových sítí v budově. A díky tomu nám určí lokaci s přesností na konkrétní místnost v budově. Mrkněte, jak na to!

ČTĚTE DÁL
tester eMan

Vždyť jenom klikáš do aplikace…

“To jako jenom klikáš do aplikace?”, míní kamarád, kterému jsem řekl, že jsem tester. “To bych zvládnul taky!”, dodává a já se nestačím divit. Quality Assurance neznamená si proklikat aplikaci, tedy alespoň ne pro nás v eManu.

ČTĚTE DÁL
flutter app eMan

Vyvíjíme mobilní aplikaci ve Flutteru (2/3)

Jazyk Dart je nutné znát, když chceme ve Flutteru psát. Proto se mrkneme nejen na to, jak se ve Flutteru píše, ale taky si ho představíme z hlediska návrhu. Odpovíme si i na základní otázku: Proč to funguje multiplatformě? Nakonec zavoláme nativní službu konkrétní platformy.

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (3/3)

Co vychytat při tvorbě architektury pro televizní aplikaci? S jakým stackem pracovat? V tomto posledním díle série si řekneme o konkrétních postupech, nástrojích a frameworcích. Taky se s vámi podělím o 7 tipů z terénu, které se vám při vývoji pro smart TV můžou hodit.

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (2/3)

Mobilní aplikace se od aplikace pro chytrou televizi diametrálně liší. V tomto článku vás provedu světem uživatele smart TV. Zaměříme se především na jeho komfort při průchodu aplikací. Jak definovat cestu aplikací coby programátor a jaké featury nesmíte vynechat?

ČTĚTE DÁL
dominik matoulek

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (3/4)

V tomto a následujícím díle už se podíváme na lokalizace v budově, které jsou založené na bezdrátových sítích. Začneme multilaterací, kterou pro své účely používá například armáda. Jak funguje a jak ji můžeme použít v praxi? A na co si dát pozor?

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (1/3)

Aplikace pro smart televizi jsou pro většinu vývojářů a designerů velkou neznámou. Na diskuzních fórech to zeje prázdnotou a každý si chrání svoje know-how. Prošlapávání této cesty nebylo jednoduché, ale povedlo se. A teď vám můžeme ukázat, jak na to.

ČTĚTE DÁL

RSS