Back Office Assistant / Junior Office Manager | eMan

Back Office Assistant / Junior Office Manager

Je nás zhruba 150 v 5 pobočkách a to už je pěkný šrumec zajistit pro tolik lidí a míst vše potřebné. Hledáme proto tebe – organizační a komunikační talent, pedanta na pořádek a milou bytost, která si nás vezme na starost.

Co budeš jako nová duše našeho back office všechno dělat?

  • Pečovat o příchozí – koordinovat fungování recepce a v případě potřeby na recepci i zaskočit.
  • Objednávat, evidovat a předávat dál majetek firmy – objednávka počítačů, vstupních čipů, vybavení kanceláří na všech pobočkách.
  • Starat se o naše firemní auta – aby byla, byla opravená, leskla se a měla v pořádku knihy jízd.
  • Hlídat – všechno pěkně v tabulkách a systémech. Jde o majetek, tedy peníze a tím pádem musí vždy vše přesně sedět.
  • Plánovat – mít pod palcem co kdy bude potřeba koupit a ohlídat rozpočet.
  • Předvídat – kdy je potřeba se připravit a nakoupit zásoby, aby lidé nemuseli na potřebné vybavení čekat.
  • Vybírat – dodavatele.
  • Všímat si – co se dá vylepšit a jít si za tím.
  • S úsměvem si poradit – i s Márou, který vždycky něco potřebuje, zrovna když máš nejvíc práce.

Co k tomu potřebuješ?

  • Ideálně min. SŠ vzdělání – jde primárně o to, abys měl/-a perfektní písemný projev – budeš zastupovat firmu navenek.
  • Min. 2 roky zkušeností na obdobné pozici jsou velká výhoda. Ale jsme připravení se ti věnovat, aby ses do všeho dostal/-a.
  • Dobrou uživatelskou znalost MS Office – Word, Excel, znalost Google workspace. Jsme IT firma, takže je určitě lepší, když budeš s aplikacemi všech typů kamarád/-ka.
  • Angličtina alespoň na úrovni B1 – v každodenním fungování ji nevyužiješ, ale pak přijde okamžik, kdy si musíš poradit v angličtině.
  • ŘP sk. B a aktivně řídit. Auta se musí do servisu nějak dostat.
  • Pořádkumilovnost, schopnost srovnat si priority, ochotu a komunikační dovednosti, které ti pomohou nastavit si vztah s dodavateli tak, jak potřebuješ.

JAK TO U NÁS FUNGUJE A CO ZÍSKÁŠ?

Flexibilita časová i prostorová jsou pro nás životním stylem – chceš pracovat od moře, z kanceláře nebo z domova? Dokud podáváš výkony, není problém. Máme pro tebe také 5 týdnů dovolené.

Pravidelné firemní akce a teambuildingy. Příspěvek na Multisport kartu. Penzijní připojištění.

Na dress code si u nás nehrajeme – tenisky nebo žabky? Je to na tobě

Pracujeme s šikovnými nástroji, jako je Slack nebo Google Workspace

Získáš kamarádský tým, na který se můžeš spolehnout

Kanceláře máme dog friendly

Je pro nás důležitá samostatnost

Zajišťujeme interní i externí vzdělávání a sdílíme know-how

Jazykové kurzy

Naše firemní kultura stojí za vyzkoušení, více si o ní můžeš přečíst na Atmoskopu

Proč eMan?

V eManu se specializujeme na vývoj mobilních a webových aplikací a související služby, jako jsou UI/UX design, podpora a servis, outsourcing IT specialistů a poskytování konzultací. Naše zákazníky najdeš v automobilovém průmyslu, energetice, bankovnictví, pojišťovnictví nebo třeba ve službách. A i když jsme nedávno otevřeli pobočku ve Spojených státech amerických, jsme stále 100% česká firma bez zahraničních majitelů. Proto jsme schopni pracovat rychle, efektivně a nejsme svázáni žádnými zdlouhavými procesy nebo směrnicemi. Námi vyvinutá řešení potvrzují desítky získaných ocenění, na která jsme patřičně hrdí. A jelikož nejsme korporát, pořád se všichni známe jménem a jsme schopní táhnout za jeden provaz.

JAK SE STANEŠ EMANEM?

 

    Soubor CV: (max. 5MB)