Moje MND thumbnail

Moje MND

Zákaznický portál nové generace pro odběratele plynu a elektřiny.

Klient:MND a.s.
Realizace:

2015 – 2017

Moje MND
 

O řešení

Moje MND je zákaznický portál nové generace pro zákazníky – maloodběratele společnosti MND, která je významným českým dodavatelem plynu a elektřiny. Zákazníci MND prostřednictvím této webové aplikace získávají veškeré informace související s odběrem energií, placením faktur nebo nastavováním výše záloh. Portál slouží rovněž jako efektivní kanál pro komunikaci mezi MND a zákazníkem.

Moje_MND_img_by_eman_1 (1)
 

Výzvy

Realizace rozsáhlého řešení byla spojena s řadou výzev, se kterými jsme se museli utkat:

  • Vyvinutí algoritmu pro co nejpřesnější odhady nastavení pravidelných záloh v závislosti na reálné spotřebě energií. Svou roli zde hraje řada proměnných, jako jsou například počasí nebo možnost nestandardního průběhu spotřeby energií ze strany zákazníka (např. mimořádné dovolené) a další.
  • Vysoké nároky na bezpečnost díky tomu, že webová aplikace je propojena s klíčovými IT systémy zákazníka.
  • Velký rozsah celého řešení.

Záměrem bylo vyvinout moderní self-care portál, který bude využívat nejmodernější technologie a při tom bude bez kompromisů splňovat zadání klienta z obchodního a marketingového hlediska.

Moje_MND_img_by_eman_1 (3)
 

Řešení

Webová aplikaci Moje MND je zákazníkům dostupná na desktopu a samozřejmě také prostřednictvím mobilních zařízení. Frontend část řešení vyvinutá za použití ReactJS komunikuje s core IT systémy společnosti MND.

Klíčové funkce a vlastnosti z pohledu koncového zákazníka:

  • Sledování průběhu spotřeby plynu a/nebo elektřiny.
  • Placení, fakturace, nastavování pravidelných záloh.
  • Podrobné statistiky a grafy znázorňující vývoj spotřeby v čase. Detailní sledování průběhu spotřeby energií v čase (reálná spotřeba versus výše pravidelně placené zálohy) s využitím jednoduchého grafického znázornění.
  • Možnost zadávání samoodečtů.
  • Vytvoření žádosti o mimořádné vyúčtování.
  • Zákazník může podrobně sledovat průběh jeho přechodu k MND od jiného dodavatele energií.
  • Komunikace mezi zákazníkem a MND.

 Moje_MND_img_by_eman_1 (2)

 

Přínosy

Nasazení nové verze self-care portálu bylo z pohledu MND spojeno s řadou přínosů:

  • Pozitivní finanční dopady, a to především v důsledku efektivnějšího výběru záloh.
  • Zjednodušení a zrychlení komunikace se zákazníky.
  • Posílení image MND na trhu dodavatelů plynu a elektřiny.

 

Sledujte nás

Kontakt

+420 222 202 222
info@eman.cz

Sídlo a hlavní kancelář:
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7

Pobočka Hradec Králové:
Šimkova 1224/2B
500 03 Hradec Králové

Pobočka Plzeň:
Teslova 1266/7
301 00 Plzeň

Pobočka Mladá Boleslav:
Palackého 267
293 01 Mladá Boleslav