Umožnili jsme uživatelům ŠKODA AUTO a jejich importérům efektivnější propojení se zákazníky. Mohou tak snáze dosahovat svých obchodních cílů. Díky jednoduché webové aplikaci a spolehlivě mířeným kampaním.
ŠKODA Socon
2019 – 2020
Dostat se ke správným očím
Září 2019. ŠKODA AUTO řeší, jak lépe vytvářet cílené marketingové nabídky servisních produktů a služeb přes aplikaci MyŠKODA.
Na vývoji této aplikace, kterou má většina cílové skupiny denně na očích, se eMan výrazně podílel. Proto se zdála být ideálním prostředkem k publikaci marketingových kampaní. A zbývalo už jen vymyslet, jakou cestou se k ní dostanou zástupci importérů nebo samotná ŠKODA.
Mít pevné základy…
Zadání bylo jasné a vývoj tedy běžel podle tzv. vodopádového modelu. Vzhledem k potřebným změnám, které vyplynuly v průběhu práce, se flexibilita a pohotovost týmu schopného pracovat agilně nakonec hodila. Největší výzvou byla implementace aplikace do již existujícího systému. V lednu 2020 už jsme měli funkční celek, který zbývalo otestovat a doladit.
Backend technologie
- .NET Framework 4.8
- EntityFramework Core 2
Frontend technologie:
- React 16
- Node 10
- Docker 2
- Webpack 4
…a na míru šité nabídky můžou do světa
Uživatel je pro nás na prvním místě a chceme, aby mu mobilní aplikace život vylepšila – ne otrávila. Každý se tak nejprve může rozhodnout, jestli souhlasí s tím, zda informace o výhodných nabídkách a akcích na míru dostávat chce, či nikoliv.
Samotný systém je pro uživatele velmi jednoduchý. Pomocí webové aplikace založí kampaň a vybere si, na koho bude cílit – geograficky, podle oblíbeného servisního partnera, podle modelu, vybavení či stáří vozu. Ať je tedy zákazník momentálně na druhé straně zeměkoule nebo v samotném srdci jednoho ze závodů ŠKODA, skrze mobilní aplikaci MyŠKODA je včas informován o nové reklamní nabídce. Ta vždy zasáhne jen ty zákazníky, kteří přijali marketingový souhlas a jejich vůz splňuje parametry vytvořené nabídky. To přináší jak finanční úsporu zadavateli, tak příjemnější uživatelský zážitek zákazníků, kteří dostávají jen relevantní nabídky.
Po spuštění kampaně se konkrétním zákazníkům objeví notifikace a následně reklamní banner v aplikaci MyŠKODA. Ta poté sbírá informace o reakcích zákazníků: kolik lidí obdrželo push notifikaci, kolik si zobrazilo reklamní banner, kolik jej prokliklo. Takto lze monitorovat požadavky zákazníků a testovat efektivitu různých druhů kampaní.
Pokud některému z oslovených nebude tato inzerce vyhovovat, může ji ze své aplikace kdykoli odebrat vypnutím marketingového souhlasu.
Ve zkratce? Zadavatel kampaně má všechny nástroje a statistiky pohromadě v jedné webové aplikaci, přes kterou snadno vytvoří jakoukoliv kampaň. A zákazníci dostávají jen nabídky, které by je opravdu mohly zajímat.