ŠKODA Socon | eMan

ŠKODA Socon

Umožnili jsme uživatelům ŠKODA AUTO a jejich importérům efektivnější propojení se zákazníky. Mohou tak snáze dosahovat svých obchodních cílů. Díky jednoduché webové aplikaci a spolehlivě mířeným kampaním.

Realizace:

2019 – 2020

Dostat se ke správným očím

Září 2019. ŠKODA AUTO řeší, jak lépe vytvářet cílené marketingové nabídky servisních produktů a služeb přes aplikaci MyŠKODA.

Na vývoji této aplikace, kterou má většina cílové skupiny denně na očích, se eMan výrazně podílel. Proto se zdála být ideálním prostředkem k publikaci marketingových kampaní. A zbývalo už jen vymyslet, jakou cestou se k ní dostanou zástupci importérů nebo samotná ŠKODA.

Mít pevné základy…

Zadání bylo jasné a vývoj tedy běžel podle tzv. vodopádového modelu. Vzhledem k potřebným změnám, které vyplynuly v průběhu práce, se flexibilita a pohotovost týmu schopného pracovat agilně nakonec hodila. Největší výzvou byla implementace aplikace do již existujícího systému. V lednu 2020 už jsme měli funkční celek, který zbývalo otestovat a doladit.

Backend technologie

  • .NET Framework 4.8
  • EntityFramework Core 2

Frontend technologie:

  • React 16
  • Node 10
  • Docker 2
  • Webpack 4

 

…a na míru šité nabídky můžou do světa

Uživatel je pro nás na prvním místě  a chceme, aby mu mobilní aplikace život vylepšila – ne otrávila. Každý se tak nejprve může rozhodnout, jestli souhlasí s tím, zda informace o výhodných nabídkách a akcích na míru dostávat chce, či nikoliv.

 

Samotný systém je pro uživatele  velmi jednoduchý. Pomocí webové aplikace  založí kampaň a vybere si, na koho bude cílit – geograficky, podle oblíbeného servisního partnera, podle modelu, vybavení či stáří vozu. Ať je tedy zákazník momentálně na druhé straně zeměkoule nebo v samotném srdci jednoho ze závodů ŠKODA, skrze mobilní aplikaci MyŠKODA je včas informován o nové  reklamní nabídce. Ta vždy zasáhne jen ty zákazníky, kteří přijali marketingový souhlas a jejich vůz splňuje parametry vytvořené nabídky. To přináší jak finanční úsporu zadavateli, tak příjemnější uživatelský zážitek zákazníků, kteří dostávají jen relevantní nabídky.

Po spuštění kampaně se konkrétním zákazníkům objeví notifikace a následně reklamní banner v aplikaci MyŠKODA. Ta poté sbírá informace o reakcích zákazníků: kolik lidí obdrželo push notifikaci, kolik si zobrazilo reklamní banner, kolik jej prokliklo. Takto lze monitorovat požadavky zákazníků a testovat efektivitu různých druhů kampaní.

Pokud některému z oslovených nebude tato inzerce vyhovovat, může ji ze své aplikace kdykoli odebrat vypnutím marketingového souhlasu.

 

Ve zkratce? Zadavatel kampaně má všechny nástroje a statistiky pohromadě v jedné webové aplikaci, přes kterou snadno vytvoří jakoukoliv kampaň.  A zákazníci dostávají jen nabídky, které by je opravdu mohly zajímat.

EMAN EUROPE

eMan a.s.
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7
Česká republika

Zobrazit na mapě

+420 222 202 222
info@eman.cz

EMAN NORTH AMERICA

eMan Solutions LLC
The Cannon Houston
1334 Brittmoore Rd
Houston, TX 77043
United States of America
Zobrazit na mapě

+1 (346) 232 2867
hello@emanglobal.com