E.ON Mobilní klient měření thumbnail

E.ON Mobilní klient měření

Spravujte měřicí zařízení rychle a přehledně

Realizace:

2018–2020

Mobilní Klient Měření je mobilní a webová aplikace pro správu měřicích zařízení. Pracovníci E.ONu aplikaci využijí přímo v terénu při instalaci těchto zařízení. Díky našemu řešení mohou zaměstnanci jednoho z předních dodavatelů energie a plynu v Česku efektivně řídit a plánovat pracovní příkazy.

 

Zadání klienta

E.ON je přední český dodavatel elektřiny a plynu. Klient zastupující tuto nadnárodní společnost hledal způsob jak lépe zorganizovat práci montérů, kteří v terénu instalují měřicí zařízení.

Návrh řešení zapadá do dlouhodobé snahy E.ONu o digitalizaci pracovních procesů, které nahradí významný objem papírování a optimalizují procesy při zadávání i realizaci (nejen) montérských zakázek.

Dále měla aplikace za úkol přehledně strukturovat informace o aktuálním skladovém hospodářství přístrojů, které montéři používají při práci.

Řešení

Postupovali jsme v souladu se zadáním a vypracovali kompletní webovou a mobilní aplikaci, která usnadňuje distribuci pracovních procesů a samotnou správu měřících zařízení techniky E.ONu.

S naším interním design týmem jsme realizovali kompletní UX/UI aplikace v souladu s nastavenou vizuální identitou společnosti E.ON.

Navrhli jsme také strukturu pracovních příkazů, které se týkají zakázek a jejich aktualizací.

Do struktury pracovních příkazů jsme připojili informace ohledně použitého a instalovaného zařízení, které montéři evidují u sebe i ve skladu.

Celou mobilní aplikaci jsme vyvinuli na míru typu tabletu, který si vybral zákazník.

Pro klienta jsme postavili také malou webovou aplikaci, která umožňuje přiřazovat a odebírat pracovní příkazy dle uvážení plánovačů a koordinátorů.

Výsledek

Webovou aplikaci jsme napsali v jazyce React Native. Mobilní aplikace prošla implementací na specifické zařízení Samsung Tab Active 2 podporující Android 8.1. Samotnou aplikaci jsme vyvíjeli v Kotlinu za použití Clean Architecture. Nakonec jsme aplikacI úspěšně integrovali do stávajícího systému včetně mobilního backendu a identity managementu.