Klientský portál RESPECT | eMan
Klientský portál RESPECT thumbnail

Klientský portál RESPECT

Jednomu z nejvýznamnějších pojišťovacích makléřů na československém trhu jsme vytvořili nový zákaznický portál s přístupem zákazníků ke svým pojistným smlouvám a škodným událostem včetně možností rozsáhlého reportingu nad nimi. Co je na portálu super? A co se nám podařilo při jeho implementaci?

Klient:

RESPECT, a.s.

Realizace:

06/2018 – 03/2021

O krok napřed

Do tohoto projektu jsme od začátku skočili s rozběhem a rovnýma nohama. Projekt začal interaktivními workshopy se zaměstnanci RESPECT a společně jsme začali systém budovat. Finální vypracovaná analýza, kterou od nás RESPECT dostal, obsahovala funkční analýzu, technický popis a návrh designu. Díky tomu jsme započali pěknou spolupráci s významným klientem, která nás bavila a naplňovala.

Pohotovost na prvním místě

Zanalyzovali jsme klíčové funkce předchozího systému a začali je implementovat do nové aplikační logiky. Největší výzvou přitom byla konstantní potřeba průběžně ladit naše plány s dodávkami klienta, který současně připravoval datové služby. Celý proces tedy vyžadoval maximální flexibilitu a efektivní komunikaci.

A výsledek?

Smlouvy

Evidence smluv, jejich dodatků a příloh přehledně na jednom místě s možností jejich filtrace dle nejrůznějších parametrů a stavů.

 

Škody a hlášení

Jednoduchý systém hlášení škody – zabere jen pár minut. Rovnou je možné přiložit jakékoliv potřebné dokumenty. Vše je zasláno do Core systému RESPECT, takže s hlášením mohou pracovníci RESPECT začít okamžitě pracovat.

Portál musel převzít složitou logiku vazeb a dat, která souvisí s širokým světem pojištění a škod, přesto ale umožňuje příjemnou práci se systémem, například prostřednictvím přehledného a moderního dashboardu.

 

Reporty

Portál umožňuje pracovat s jednorázovými a pravidelnými reporty s možností nejrůznějších exportů a tisků.

Zprávy, dokumenty a další

Skrze aplikaci je také možné publikovat interní zprávy, sdílet a stahovat všechny potřebné dokumenty a vyhledávat potřebné kontakty. Finální design je responzivní, na mobilu a tabletu téměř plnohodnotný.

Design a UX

Tvorba designu a wireframů vznikala úzkou spoluprací týmů eMan a RESPECT v rámci společných workshopů. Finální design je responzivní – na mobilu pohodlně použitelný a na tabletu zcela plnohodnotný.

Portál si můžete prohlédnout i v RESPECT prezentačním videu:

EMAN EUROPE

eMan a.s.
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7
Česká republika

Zobrazit na mapě

+420 222 202 222
info@eman.cz

EMAN NORTH AMERICA

eMan Solutions LLC
The Cannon Houston
1334 Brittmoore Rd
Houston, TX 77043
United States of America
Zobrazit na mapě

+1 (346) 232 2867
hello@emanglobal.com