Prodejci, zahoďte tužky a papíry! | eMan

Prodejci, zahoďte tužky a papíry!

Na konferencích Mobile Internet Forum 2017 a La Degustation Online jsme tentokrát představovali naše door-to-door řešení. Tablet s aplikací od eManu pomáhá nejen obchodníkům, ale taky chrání samotné zákazníky.

O revoluci přechodu obchodníků od papíru k tabletu přednášel na jubilejním Mobile Internet Foru 2017 náš Solution Architect, Vláďa Toman. Tato akce je zaměřena na širokou veřejnost z oboru a našeho vyslance jsme v zákulisí u stánku podpořili tříčlenným týmem.

Zdroj: https://www.tuesday.cz/akce/mobile-internet-forum-2017/fotogalerie/

Štafetu na La Degustation Online jsem pak převzal já. Setkání pořádala Asociace.BIZ, sdružení dodavatelů internetových řešení, jehož jsme členem. Cílem bylo sdílet informace a nové trendy mezi podobně zaměřenými firmami.

Představte si, že jste vedoucím banky, pojišťovny, energetiky nebo jakékoli jiné společnosti, kde podepisujete s klienty smlouvy. Máte pravděpodobně početnou back office a archiv plný štosů papíru. Často se vám stane, že obchodník donese podepsanou smlouvu, ale při kontrole zjistíte, že je v ní něco špatně zanesené nebo nečitelné. Navíc nemáte přesnou představu, kde se vaši obchodníci v terénu pohybují a jak si vedou. Nemluvě o tom, že změny zákonů a vyhlášek neustále mění zaběhnuté procesy a systémy.

Máme řešení a o něm jsme taky na konferencích mluvili. O aplikaci na tablety, která šetří papír a čas, a o biometrických podpisech, které podle platné české legislativy plně nahrazují podpisy vlastnoruční.

Jak to funguje v praxi? Obchodník s tabletem přijde podepsat smlouvu se zákazníkem. Přímo na místě se vypíše na tabletu smlouva a po podpisu se odesílá do administrativního portálu, kde se verifikuje. Pokud se zjistí, že smlouva není v pořádku, přijde do několika minut obchodníkovi upozornění. Ten má možnost ještě na místě smlouvu s klientem opravit. Teprve když je smlouva v pořádku, zanese se do systému organizace. Díky tomu se proces u našeho zákazníka Bohemia Energy zrychlil ze dvou týdnů na dva dny, a to a bez použití jediného listu papíru. Detailnější informace o celém řešení najdete v naší případové studii.

Naše přednášky i stánky se líbily a my jsme si na oplátku odnesli nejen dobrý pocit, ale taky nové obchodní kontakty. Navíc jsme se zúčastnili diskuze o nových trendech v oblasti bankovnictví a pohledech na využití Face ID a Face Recognition v této oblasti. My jsme zase zaujali naším “kufrem”, zařízením pro testování aplikací pro chytrá auta.

Zdroj: https://www.tuesday.cz/akce/mobile-internet-forum-2017/fotogalerie/

Zajímavé taky bylo sledovat, jak se zvyšuje zájem o rozšířenou realitu, protože Apple i Google už poskytují integrovanou podporu. Těšíme se, jak se její využití v těchto řešeních ještě posune!

Gabriel Szalay
Account Manager

Sledujte nás

Kontakt

+420 222 202 222
info@eman.cz

Sídlo a hlavní kancelář:
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7

Pobočka Hradec Králové:
Šimkova 1224/2B
500 03 Hradec Králové

Pobočka Plzeň:
Teslova 1266/7
301 00 Plzeň

Pobočka Mladá Boleslav:
Palackého 267
293 01 Mladá Boleslav

Sdíleno