V digitální éře, kdy zákazníci očekávají okamžitý přístup k informacím a bezproblémovou interakci s technologiemi, se uživatelská zkušenost (UX) a design uživatelského rozhraní (UI) stávají klíčovými faktory pro úspěch. Kvalitní UX/UI design nejenže zvyšuje spokojenost zákazníků, ale také zlepšuje efektivitu a snižuje náklady. V tomto článku se podíváme na důvody, proč je UX/UI design tak důležitý v energetickém sektoru.
eMan Blog
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2024/07/uxui-energetika-eman.png)
Uživatelská zkušenost v digitální éře: Proč je UX/UI design klíčový pro úspěch v energetickém sektoru
12. 7. 2024![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/09/pexels-negative-space-34577-1-1.jpg)
7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (2/3)
23. 9. 2020Jak nejlépe nastavit platby? A co udělat pro to, aby se zákazník na stránce neztratil? Pokračujeme v tipech na efektivní využití vašeho zákaznického portálu.
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/09/7-způsobů-jak-vylepšit-zákaznickou-zónu.png)
7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (1/3)
16. 9. 2020Společnosti nabízející produkty a služby často trápí řada podobných problémů ohledně komunikace s klienty skrze portály a zákaznické zóny. V tomto seriálu se s vámi podělíme o zkušenosti jak tyto problémy řešit a zvýšit tak návštěvnost portálu a i komfort a spokojenost jeho návštěvníků.
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/08/Digitalizace-řemesla-a-průmyslu-2.0.png)
Digitalizace řemesla a průmyslu 2: Augmentovaná realita
5. 8. 2020Od chytrých bojlerů se posuneme k augmentované realitě, letadlům a technologii, která bude za pár let možná pomáhat i vám – třeba při opravě auta.
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/06/Digitalizace-řemesla-a-průmyslu.png)
Digitalizace řemesla a průmyslu 1: Chytrý servis
3. 6. 2020Jak je možné zefektivnit pracovní procesy, které na první pohled nemají s IT nic společného?
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/02/Temna-strana-Agile5.jpg)
Temná strana agile vývoje (5/5): Stojí to za to?
13. 2. 2020Po cestě z historické fabriky do vývojářské firmy se může ledacos změnit, vylepšit – i pokazit. Metodika se snadno změní v marketingové heslo a postupy v maškarní hru. Dobrý úmysl pak nadělá víc škody, než užitku. Tečka za temnou sérií přináší shrnutí a několik palčivých odpovědí.
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2020/01/eMan_Honeywell_MoU.jpg)
Honeywell a eMan podepisují Memorandum of Understanding
16. 1. 2020Na základě dlouhodobé spolupráce nás Honeywell uznává jako partnera a inovátora v oblasti vývoje software.
![](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2019/11/CZ4.jpg)
Temná strana agile vývoje 4/5: K čemu projekťák, když můžeš vyhořet
15. 11. 2019Role projekťáka se často bere na lehkou váhu. V rámci vývoje se na ni lidé dívají jako na stojan s lízátky v čekárně u diabetologa. V dnešním díle si vysvětlíme, že to není správné. Dobrý project manager váš projekt zachrání před proměnou na finanční propadák.
![eMan](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2019/11/Temna-strana-Agile3.jpg)
Temná strana agile vývoje: Náš klient, naše spřízněná duše (3/5)
1. 11. 2019Agile manifesto představuje velice funkční a efektivní koncept. Nadnárodní korporace si ho ale občas vykládají po svém a překrucují jeho myšlenky. Proto když mluvím o temné straně Agile, musím také věnovat čas nebezpečí nerozumně navrženého návrhu vypracování projektu ze strany klienta.
![eMan, Dark Side of Agile](https://www.eman.cz/wp-content/uploads/2019/10/Temna-strana-Agile2.jpg)
Temná strana agile vývoje: Umíte? ANO/NE (2/5)
17. 10. 2019Projekťák nestíhá hlídat termíny, vývojářům padají bugy z každého řádku kódu a rozpočet hlásí poplach. Ale nemějte strach, na obzoru září zázračná červená pilulka. Agilní svět, ve kterém jde všechno jako ve snu. Kdo nezvládá odvádět dobré výsledky v klasickém projektovém řízení, tady mu to určitě půjde. Pohodlně se posaďte: sledujeme jeden z největších omylů o Agile v přímém přenosu.