Technologie | Strana 3 z 5 | eMan

eMan Blog

Vaclav Souhrada, knihovna Anko, Anko library, Kotlin, Anko

Úvod do knihovny Anko pro Android (4/4)

V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.

ČTĚTE DÁL

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (2/4)

V úvodním článku jsme si vysvětlili, co je to lokalizace v budovách. Teď si osvětlíme tři základní přístupy, které určí vaši pozici mimo dostupnost systému GPS. A začneme dead reckoningem. Ten zná každý, i když o tom možná ani neví.

ČTĚTE DÁL
Dominik Matoulek, lokalizace

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (1/4)

GPS na bázi satelitů je dneska už běžná věc, která se používá všude. Jak ale pracovat s navigací tam, kde není dostupná? Jak lokalizovat objekty nebo lidi v budovách? V této sérii si ukážeme, jak jednoduše udělat fungující lokalizaci s přesností na místnost v budově.

ČTĚTE DÁL

Čtyři tipy, jak nezaspat vývoj mobilních appek

V pondělí 27. listopadu jsme se byli podívat za kolegy na plzeňské pobočce eManu a sešli jsme se na akci organizace TechHeaven v prostoru DEPO2015. Téma Vyvíjejte mobilní aplikace podle nejnovějších trendů jsme si přece nemohli nechat ujít!

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)

Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (2/4)

Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.

ČTĚTE DÁL

Stručná historie iPhonu

Společnost Apple právě představila nový iPhone 8, iPhone 8 Plus a jubilejní iPhone X. V čem se liší od svých předchůdců? Kolikátá verze už to je? A jak vlastně probíhal postupný vývoj jablíčkových telefonů až do současnosti? Připravili jsme pro vás přehlednou časovou osu desetiletí telefonu iPhone.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android  (1/4)

Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád

Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – jazyk, který je dobré znát

Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

ČTĚTE DÁL

EMAN EUROPE

eMan s.r.o.
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7
Česká republika

Zobrazit na mapě

+420 222 202 222
info@eman.cz

EMAN NORTH AMERICA

eMan Solutions LLC
The Cannon Houston
1334 Brittmoore Rd
Houston, TX 77043
United States of America
Zobrazit na mapě

+1 (346) 232 2867
hello@emanglobal.com