Technologie | Strana 3 z 6 | eMan

eMan Blog

lokalizace v budově, dominik matoulek

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (4/4)

Dominik Matoulek

Ve finálním díle série se podíváme na metodu fingerprintingu neboli metodu otisků. Nepracuje s otisky prstů, ale s otisky bezdrátových sítí v budově. A díky tomu nám určí lokaci s přesností na konkrétní místnost v budově. Mrkněte, jak na to!

ČTĚTE DÁL
flutter app eMan

Vyvíjíme mobilní aplikaci ve Flutteru (2/3)

Filip Šmíd

Jazyk Dart je nutné znát, když chceme ve Flutteru psát. Proto se mrkneme nejen na to, jak se ve Flutteru píše, ale taky si ho představíme z hlediska návrhu. Odpovíme si i na základní otázku: Proč to funguje multiplatformě? Nakonec zavoláme nativní službu konkrétní platformy.

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (3/3)

Petr Čihula

Co vychytat při tvorbě architektury pro televizní aplikaci? S jakým stackem pracovat? V tomto posledním díle série si řekneme o konkrétních postupech, nástrojích a frameworcích. Taky se s vámi podělím o 7 tipů z terénu, které se vám při vývoji pro smart TV můžou hodit.

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (2/3)

Petr Čihula

Mobilní aplikace se od aplikace pro chytrou televizi diametrálně liší. V tomto článku vás provedu světem uživatele smart TV. Zaměříme se především na jeho komfort při průchodu aplikací. Jak definovat cestu aplikací coby programátor a jaké featury nesmíte vynechat?

ČTĚTE DÁL
dominik matoulek

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (3/4)

Dominik Matoulek

V tomto a následujícím díle už se podíváme na lokalizace v budově, které jsou založené na bezdrátových sítích. Začneme multilaterací, kterou pro své účely používá například armáda. Jak funguje a jak ji můžeme použít v praxi? A na co si dát pozor?

ČTĚTE DÁL
smart TV development

Jak vyvíjet pro chytrou televizi a nerozbrečet se u toho (1/3)

Jakub Hoffmann

Aplikace pro smart televizi jsou pro většinu vývojářů a designerů velkou neznámou. Na diskuzních fórech to zeje prázdnotou a každý si chrání svoje know-how. Prošlapávání této cesty nebylo jednoduché, ale povedlo se. A teď vám můžeme ukázat, jak na to.

ČTĚTE DÁL
flutter, eMan

Vyvíjíme mobilní aplikaci ve Flutteru (1/3)

Filip Šmíd

Flutter je mobilní framework na vytváření multiplatformních nativních aplikací, takže z jednoho společného kódu získáme aplikaci, která může běžet jak na systému Android, tak na iOS. Jedná se prakticky o podobný pokus, jako měl před lety Microsoft s Xamarinem. V tomto a následujících článcích vám přiblížím, jak vytvořit Flutter aplikaci a představím, jak funguje.

ČTĚTE DÁL
Vaclav Souhrada, knihovna Anko, Anko library, Kotlin, Anko

Úvod do knihovny Anko pro Android (4/4)

Václav Souhrada

V posledním díle mini série o knihovně Anko si ukážeme, jak psát layout v Anko DSL ve fragmentu. Taky se naučíme pracovat s RecyclerView komponentou, opět za použití DSL definice.

ČTĚTE DÁL

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (2/4)

Dominik Matoulek

V úvodním článku jsme si vysvětlili, co je to lokalizace v budovách. Teď si osvětlíme tři základní přístupy, které určí vaši pozici mimo dostupnost systému GPS. A začneme dead reckoningem. Ten zná každý, i když o tom možná ani neví.

ČTĚTE DÁL
Dominik Matoulek, lokalizace

Lokalizace s přesností na místnost snadno a rychle (1/4)

Dominik Matoulek

GPS na bázi satelitů je dneska už běžná věc, která se používá všude. Jak ale pracovat s navigací tam, kde není dostupná? Jak lokalizovat objekty nebo lidi v budovách? V této sérii si ukážeme, jak jednoduše udělat fungující lokalizaci s přesností na místnost v budově.

ČTĚTE DÁL

EMAN EUROPE

eMan a.s.
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7
Česká republika

Zobrazit na mapě

+420 222 202 222
info@eman.cz

EMAN NORTH AMERICA

eMan Solutions LLC
The Cannon Houston
1334 Brittmoore Rd
Houston, TX 77043
United States of America
Zobrazit na mapě

+1 (346) 232 2867
hello@emanglobal.com