Technologie | Strana 4 z 6 | eMan

eMan Blog

Čtyři tipy, jak nezaspat vývoj mobilních appek

Jiří Pech

V pondělí 27. listopadu jsme se byli podívat za kolegy na plzeňské pobočce eManu a sešli jsme se na akci organizace TechHeaven v prostoru DEPO2015. Téma Vyvíjejte mobilní aplikace podle nejnovějších trendů jsme si přece nemohli nechat ujít!

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)

Václav Souhrada

Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.

ČTĚTE DÁL

Úvod do knihovny Anko pro Android (2/4)

Václav Souhrada

Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.

ČTĚTE DÁL

Stručná historie iPhonu

Vladana Bačová

Společnost Apple právě představila nový iPhone 8, iPhone 8 Plus a jubilejní iPhone X. V čem se liší od svých předchůdců? Kolikátá verze už to je? A jak vlastně probíhal postupný vývoj jablíčkových telefonů až do současnosti? Připravili jsme pro vás přehlednou časovou osu desetiletí telefonu iPhone.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android  (1/4)

Václav Souhrada

Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád

Václav Souhrada

Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – jazyk, který je dobré znát

Václav Souhrada

Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

ČTĚTE DÁL

Další eMan Dev Meetup představil programovací jazyk Kotlin

Jana Lochmanová

Načasování akce se opravdu povedlo. eMan Dev Meetup na téma Kotlin se konal den poté, co bylo na Google I/O 2017 oznámeno, že se Kotlin stává oficiálně podporovaným primárním programovacím jazykem pro Android.

ČTĚTE DÁL

Xamarin: Struktura Android projektu (díl 5)

Vojtěch Mádr

V dalším dílu našeho seriálu na téma Xamarin se pustíme do představení struktury Android projektu, která je od iOS zcela odlišná.

ČTĚTE DÁL

Xamarin: Struktura iOS projektu (díl 4)

Vojtěch Mádr

V minulých částech jsme měli možnost si vyzkoušet základní aplikaci v Xamarin i Visual studio projektu. Předtím než se začneme zabývat kroky k vytvoření komplexnější aplikace se podíváme postupně na strukturu nejdříve iOS, poté i Android projektu.

ČTĚTE DÁL

EMAN EUROPE

eMan a.s.
U Pergamenky 1145/12
170 00 Praha 7
Česká republika

Zobrazit na mapě

+420 222 202 222
info@eman.cz

EMAN NORTH AMERICA

eMan Solutions LLC
The Cannon Houston
1334 Brittmoore Rd
Houston, TX 77043
United States of America
Zobrazit na mapě

+1 (346) 232 2867
hello@emanglobal.com