eMan Blog

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android  (1/4)

Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád

Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

ČTĚTE DÁL

Kotlin – jazyk, který je dobré znát

Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

ČTĚTE DÁL

Další eMan Dev Meetup představil programovací jazyk Kotlin

Načasování akce se opravdu povedlo. eMan Dev Meetup na téma Kotlin se konal den poté, co bylo na Google I/O 2017 oznámeno, že se Kotlin stává oficiálně podporovaným primárním programovacím jazykem pro Android.

ČTĚTE DÁL

Xamarin: Struktura Android projektu (díl 5)

V dalším dílu našeho seriálu na téma Xamarin se pustíme do představení struktury Android projektu, která je od iOS zcela odlišná.

ČTĚTE DÁL

Xamarin: Struktura iOS projektu (díl 4)

V minulých částech jsme měli možnost si vyzkoušet základní aplikaci v Xamarin i Visual studio projektu. Předtím než se začneme zabývat kroky k vytvoření komplexnější aplikace se podíváme postupně na strukturu nejdříve iOS, poté i Android projektu.

ČTĚTE DÁL
Xamarin: Hello world ve Visual Studiu (díl 3)

Xamarin: Hello world ve Visual Studiu (díl 3)

V předchozím díle našeho seriálu o Xamarinu jsme se věnovali vytvořením HelloWorld iOS aplikace pomocí Xamarin Studia. V tomto díle se zaměříme na Visual Studio.

ČTĚTE DÁL
Xamarin: První kroky (díl 2)

Xamarin: První kroky (díl 2)

V minulé části našeho seriálu o vývoji mobilních aplikací v Xamarinu jsme si stručně představili Xamarin Framework. Nyní se zaměříme na úvodní kroky, které provázejí vývoj základní aplikace.

ČTĚTE DÁL
Xamarin - díl 1 (Vojtěch Mádr, eMan)

Xamarin: Představujeme nástroj pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací (díl 1)

Rychlý a efektivní vývoj mobilních aplikací pro více platforem není jednoduchá ani levná záležitost. Vývojáři k tomuto účelu mohou využívat celou řadu nástrojů. V eManu jsme vsadili na Xamarin, který zrovna před několika dny spadl pod křídla Microftu. V tomto seriálu vám tento nástroj postupně podrobně představíme.

ČTĚTE DÁL
Vývoj mobilních aplikací

10 nejčastějších mýtů o vývoji mobilních aplikací

Vývoj mobilní aplikace je levný. Navrhnout dobrou appku je hračka. Kvalitní aplikaci si najdou a stáhnou uživatelé sami. A tak dále. Ano, vývoj mobilních aplikací je opředen spoustou mýtů. Připravili jsme pro vás praktický přehled, který vám ve věci konečně udělá jasno.

ČTĚTE DÁL

RSS