GPS na bázi satelitů je dneska už běžná věc, která se používá všude. Jak ale pracovat s navigací tam, kde není dostupná? Jak lokalizovat objekty nebo lidi v budovách? V této sérii si ukážeme, jak jednoduše udělat fungující lokalizaci s přesností na místnost v budově.
eMan Blog

Čtyři tipy, jak nezaspat vývoj mobilních appek
12. 12. 2017V pondělí 27. listopadu jsme se byli podívat za kolegy na plzeňské pobočce eManu a sešli jsme se na akci organizace TechHeaven v prostoru DEPO2015. Téma Vyvíjejte mobilní aplikace podle nejnovějších trendů jsme si přece nemohli nechat ujít!

Úvod do knihovny Anko pro Android (3/4)
3. 11. 2017Ve třetím díle mini série o knihovně Anko budeme vylepšovat naši demo aplikaci, aby vypadala o něco lépe po stránce designu. Také se ale naučíme, jaké další extension funkce Anko nabízí, například k nastavení layoutu pro portrait/landscape mód.

Úvod do knihovny Anko pro Android (2/4)
26. 9. 2017Ukážeme si pár triků, jak si usnadnit práci s toasty a dialogy. Čeká nás taky spouštění aktivit a dostaneme se i k dalším užitečným vychytávkám, co můžeme v knihovně Anko najít. Tento článek navazuje na první díl, kde jsme položili základy, na kterých teď budeme stavět naši demo aplikaci.

Stručná historie iPhonu
13. 9. 2017Společnost Apple právě představila nový iPhone 8, iPhone 8 Plus a jubilejní iPhone X. V čem se liší od svých předchůdců? Kolikátá verze už to je? A jak vlastně probíhal postupný vývoj jablíčkových telefonů až do současnosti? Připravili jsme pro vás přehlednou časovou osu desetiletí telefonu iPhone.

Kotlin – Úvod do knihovny Anko pro Android (1/4)
28. 8. 2017Tento článek je prvním ze série o knihovně Anko (ANdroidKOtlin) pro vývoj Android aplikací. Další tři části budou na našem blogu vycházet v následujících týdnech. Naučíte se například, jak můžete definovat uživatelské rozhraní přímo v kódu pomocí Anko DSL namísto jeho zápisu do XML. Knihovna Anko se netýká pouze definice uživatelského rozhraní, ale obsahuje mnoho rozšíření, které vám během vývoje Androidu usnadní život.

Kotlin – 10 důvodů, proč ho mám rád
2. 8. 2017Kotlin má velkou řadu funkcí, které je snadné si zamilovat. V tomto článku vám prozradím svých deset nejoblíbenějších a vysvětlím, proč jsou tak super.

Kotlin – jazyk, který je dobré znát
12. 7. 2017Největší novinkou na letošním Google I/O 17 bylo oznámení, že se programovací jazyk Kotlin stává oficiálním jazykem na Androidu. Google tak vyslyšel hlas komunity, která volala po podpoře Kotlinu už několik let.

Další eMan Dev Meetup představil programovací jazyk Kotlin
22. 5. 2017Načasování akce se opravdu povedlo. eMan Dev Meetup na téma Kotlin se konal den poté, co bylo na Google I/O 2017 oznámeno, že se Kotlin stává oficiálně podporovaným primárním programovacím jazykem pro Android.

Xamarin: Struktura Android projektu (díl 5)
28. 11. 2016V dalším dílu našeho seriálu na téma Xamarin se pustíme do představení struktury Android projektu, která je od iOS zcela odlišná.