V dalším dílu seriálu Humans of eMan vám tentokrát představíme oporu našeho finančního oddělení Lucku Valentovou.
eMan Blog

Digitalizace řemesla a průmyslu 3: Dělník dnešní budoucnosti
17. 12. 2020Ochrana lidského zdraví by měla být na prvním místě. Digitální trendy se proto dostávají i k bezpečnostním pomůckám pro práci v průmyslovém prostředí.

Humans of eMan: Martin Hromádko
14. 12. 2020Tento díl seriálu Humans of eMan patří rakeťákovi, který se za dva roky vyhoupl na teamleaderskou pozici. Co byl jeho pohon? A jak udržuje kontakt s reálným světem?

Humans of eMan: Václav Loufek
27. 11. 2020Další ze série o našich zaměstnancích. Vašek je energická, veselá kopa. Co mu pomáhá k odpočinku? A jak proklouzl z náboráře na testera?

HackPrague 2020
12. 11. 2020Náš tým se zúčastnil největšího hackatonu v ČR a urval jednu z předních příček. S prototypem produktu, který má velký potenciál. Podívejme se očima člena týmu eMan Ondřeje Straky, jak celá akce proběhla.

Humans of eMan: Hrvoje Vogrinc
5. 11. 2020První eMan, který se vám představí v novém cyklu článků Humans of eMan, je muž mnoha talentů, profesí i jazyků. Jaká byla jeho cesta k eManu?

eMan představuje novinky a plány na druhém letošním START DAY
6. 10. 20206. října se koná další START DAY pořádaný pražskou burzou. eMan a další emitenti na burzovním trhu PX Start se podělí s investory o novinky a podnikatelské plány.

7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (3/3)
5. 10. 2020Ladíme poslední detaily zákaznických portálů. V posledním díle si povíme o responzivitě, cross-sells a up-sells.

7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (2/3)
23. 9. 2020Jak nejlépe nastavit platby? A co udělat pro to, aby se zákazník na stránce neztratil? Pokračujeme v tipech na efektivní využití vašeho zákaznického portálu.

7 způsobů, jak vylepšit zákaznickou zónu (1/3)
16. 9. 2020Společnosti nabízející produkty a služby často trápí řada podobných problémů ohledně komunikace s klienty skrze portály a zákaznické zóny. V tomto seriálu se s vámi podělíme o zkušenosti jak tyto problémy řešit a zvýšit tak návštěvnost portálu a i komfort a spokojenost jeho návštěvníků.